Sissy Boy Toernooi (IEDEREEN) 11 april

Nieuws afbeelding 24-3-2010

Zondag 11 April wordt weer een topdag! Dames 1, Dames 2, Heren 3 en vele andere teams spelen thuis, een eerste training van G-hockey vindt plaats, er is muziek én het Sissy Boy Toernooi. De winter duurde lang en het oliebollentoernooi moest worden uitgesteld. We gaan de schade inhalen en wel op zondag 11 april. Irene Tuininga, Annelies Zonjee en Magda Putaggio organiseren dan het SISSY BOY TOERNOOI,   nu vernoemd naar de sponsor.

Iedereen kan meedoen, groot en klein, breedte en selectie.

Om 12.45 uur aanvang wedstrijd Dames 1 : komt allen aanmoedigen het is een belangrijke wedstrijd en hoe meer publiek hoe gezelliger! Onze Dames waarderen de aanmoediging van enthousiaste supporters enorm.

Geef je op als team en doe mee aan het SISSYBOY toernooi!

·          teams bestaan uit minimaal 6 personen

·          teams met kinderen t/m D-categorie bestaan uit 4 kinderen en twee volwassenen