VRIJWILLIGERS VOOR ALLIANCE

Nieuws afbeelding 23-4-2010 Afgelopen weekeinde heeft de  Vrijwilligers-commissie bijzondere aandacht gevraagd voor alle vacatures binnen Alliance. Graag nodigen wij je nogmaals uit om de bijlage te openen en te bekijken.

Vele handen maken licht werk...... wellicht zit er iets voor je bij en appelleert die vacature net aan die kwaliteiten die je altijd al had willen ontwikkelen of willen tonen. Schroom niet en reageer, want vele handen maken ECHT licht werk! Kijk snel in de bijlage van dit bericht of er iets van je gading bij zit .

reageer hier