EXCLUSIEF ALLIANCE SISSY-BOY VEST

Nieuws afbeelding 22-6-2008
AAN ALLE ALLIANCE LEDEN ! SPOED ! REAGEREN VOOR 30 JUNI A.S.! Samen met onze nieuwe ‘Stersponsor’ Sissy-Boy kunnen wij naar onze leden een unieke aanbieding doen: Een exclusief voor Alliance ontworpen SB-NL Vest met capuchon en clublogo. Bestel nu en ontvang dit unieke vest voor de speciale gelegenheidsprijs van slechts € 15,- !!! (vergelijkbare winkelwaarde: € 79,90). Uiteraard is er een minimale afname noodzakelijk om dit project haalbaar te maken.
De gelegenheidsprijs en tijdige beschikbaarheid per begin september zijn alleen mogelijk bij bestellingen voor 30 juni a.s. Dus help elkaar en Alliance en bestel meteen!
Mail naam, leeftijd, geslacht en maat naar [email protected]
Kinderen
maat 3 (128/134) leeftijd +/- 8 jaar
maat 4 (140/146) leeftijd +/- 10 jaar
maat 5 (152/158) leeftijd +/- 12 jaar (= bijna XS dames)
Dames
Maat S, M, L
Heren
Maat M, L, XL
Zou het niet fantastisch zijn als wij allemaal een dergelijk uniek vest hebben? Voor sport of vrije tijd. En bij aanschaf door het hele team ook bedrukbaar voor teamsponsoring, indien gewenst. Pas op: als deze serie besteld is, kan er niet eenvoudig worden nabesteld. En als het al kan, dan zeker niet voor dezelfde prijs! Dus mis de boot niet en doe nu mee, voor levering begin september. Betaling per eenmalige machtiging. Hoort, zegt het voort!!!
Bijlage