Hockey & Trainingen

JOLIEN EVERS EN JEROEN REIJNEN GEKOZEN VOOR NEDERLANDS B

Nieuws afbeelding 4-5-2010 Na afloop van de finales van de DOD, zaterdag 1 mei, zijn Alliancers Jolien Evers en Jeroen Reijnen geselecteerd voor het Nederlands B. Een prestatie om supertrots op te zijn! Namens heel Alliance GEFELICITEERD met jullie uitverkiezing!!! Behalve Jolien en Jeroen deden ook Laura Arends en Bart Kronenberg mee aan de DOD, Bart zit in NH C en Laura speelt samen met Jolien in NH B. Zij hebben in een spannende finale verloren van Zuid-Holland. Jeroen is met de mannen van NH B 3e van Nederland geworden, allen gefeliciteerd met deze prestatie. Jullie hebben alle 4 Alliance zeer positief vertegenwoordigd met goed hockey, hard werken en sportief gedrag. Doordat Jeroen geselecteerd is voor het Nederlands B, betekent dat dat hij minimaal IDC 1 moet gaan spelen, wil hij kans maken op een vaste plek in dit team. Jeroen heeft daarom besloten om volgend seizoen bij een andere club te gaan hockeyen. We wensen hem heel veel succes bij zijn nieuwe club en zijn er trots op dat hij bij ons heeft gehockeyd en het zo ver heeft weten te schoppen. Hopelijk zien we hem later nog eens terug in Heren 1!