Hockey & Trainingen

Dick Nugteren nieuwe AHA-manager

Nieuws afbeelding 17-5-2010 Met ingang van augustus 2010 is Dick Nugteren de nieuwe manager van de Alliance Hockey Academy (AHA ). Door zijn jarenlange ervaring als technisch manager bij THC Hurley en als technisch coördinator bij Hockey Club Alphen is Dick Nugteren een grote aanwinst voor Alliance.

AHA-manager

De Alliance Hockey Academy is de hockeyorganisatie voor alle jeugdspelers , van de Dierentuin tot en met de A-categorie en de senioren- selectieteams (Dames 1/2 en Heren 1/2). Het doel van de AHA is te zorgen dat alle jeugdspelers en de topteams van Alliance met maximaal plezier hockeyen en zich ontwikkelen tot goede spelers op basis van hun eigen capaciteit en wensen. Met de komst van Dick Nugteren, die enorm veel kennis en ervaring meebrengt en evenzoveel enthousiasme en betrokkenheid, komt dat doel een flinke stap dichterbij.

Taken
De nieuwe AHA-manager is eindverantwoordelijk voor de invulling van het technisch hockeybeleid. De uitvoering ervan gaat in nauwe samenwerking met de AHA-commissie (vrijwilligers) en de blokcoördinatoren (professionals). De blokcoördinatoren geven leiding aan de trainers en coaches in hun eigen blok (senioren-selectie, meisjes ABC, jongens ABC, meisjes DEF en jongens DEF en de dierentuin).

Succes
Het bestuur van Alliance is erg blij met de komst van Dick Nugteren en wenst hem veel succes en plezier bij onze mooie club!