Stoere hockeyvaders gezocht

Nieuws afbeelding 17-5-2010 MHC Alliance zoekt stoere vaders tussen 40 en 50 jaar die op zondag een balletje willen slaan. De ‘Heren Veteranen C’ van Alliance is een enthousiast team van voornamelijk vaders. Door een interne verschuiving is er met ingang van het nieuwe seizoen behoefte aan een nieuw te vormen team voor kerels van 40 tot 50 jaar.
Vaderschap is geen vereiste, enige hockeyervaring wel gewenst. De wedstrijden zijn op zondag, deels ‘uit’, deels thuis op de velden aan de Sportparklaan in Heemstede.

De club zoekt sportieve mannen die het leuk vinden om te winnen, maar de sociale kant van de sport ook op waarde schatten. De ‘derde ronde’ met de drie B’s (bier, bitterballen en bijpraten) is even belangrijk als de eerste tweemaal 35 minuten van het spel. In die derde ronde zijn alle partijen weer kameraden, ongeacht of men gewonnen of verloren heeft.

MHC Alliance bestaat ruim 80 jaar heeft ruim 1700 leden. De meeste leden zijn jeugd, maar een deel van de leden blijft ook na de schooltijd actief. De ‘senioren C’ zijn ontstaan als groep vaders die langs de zijlijn hun hockeyende kinderen aanmoedigden. Op hun beurt moedigen de kinderen nu vaak ook hun vaders aan bij de wedstrijden.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden bij Jan Mulder, tel. 06-55755000 of
[email protected].