Een mooi hockeyfeest op Rood-Wit

Nieuws afbeelding 2-6-2010
 Aanstaande zaterdag 5 juni speelt Rood-Wit Heren 1 thuis tegen SCHC in de tweede ronde van de play offs om een plaats in de Rabo Hoofdklasse. Voor Rood-Wit een sportief hoogtepunt in het 110-jarig bestaan. Voor hockeyliefhebbers een interessante ontmoeting. Daarom nodigt Rood-Wit de leden van clubs in de omgeving van harte uit om deze wedstrijd te komen bekijken. De toegang is vanzelfsprekend gratis. Het duel begint om 15.00 uur. Kom indien mogelijk op de fiets. En kom vooral tijdig vanwege de te verwachten drukte. Zot zaterdag!