Dames 1 alsnog naar de Overgangsklasse?

Nieuws afbeelding 29-8-2010 Een unicum' aldus de KNHB. Één van de damesteams heeft zich teruggetrokken uit de Overgangsklasse waardoor er een plek vrijvalt. Acht clubs waaronder Alliance D1 hebben de kans gekregen om zich in te schrijven voor speciale play offs die komend weekend worden gehouden op MHC Ede. Zes clubs hebben de handschoen opgepakt, waaronder natuuurlijk onze dames!

Vrijdagavond begint het spektakel on 18.00 in Ede. Zaterdag is er vrij, en zondag vinden er eerst kruisfinales plaats en vervolgens een finale. Het zal duidelijk zijn dat Alliance die plaats niet cadeau krijgt: ze hebben competitie van Gooische, Voordaan, Ring Pass, Venlo en Breda. Er wordt vrijdagavond gespeeld in twee poules, onze poule bestaat nog uit Venlo en Ring Pass. Zondag om 15.00 worden de kruisfinales gespeeld en om 17.00 uur de finale.

Het bestuur onderzoekt op dit moment of er gezamenlijk vervoer kan worden geregeld.

HOE MEER SUPPORTERS HOE BETER!! Een unieke kans om alsnog te promoveren!!

Dames 1, veel succes met de voorbereidingen en we wensen jullie alvast heel veel succes!!

Erik Jan Verhulst