Uitslag 2e loting Alie & Jans

Nieuws afbeelding 2-9-2010 Woensdag 1 september jl. heeft notaris Thomas van Grafhorst de tweede tussentijdse trekking van de Alie en Jans Loterij gehouden. Kijk snel in de bijlage en kijk of je bij de gelukkige winnaars hoort! Je kunt je prijs ophalen in het clubhuis op zaterdag 4 september van 11.00 tot 13.00 uur of dinsdagavond 7 september van 19.30-20.30 uur. Mocht die tijd niet schikken, stuur dan een mail naar [email protected].

Wil je ook kans maken op een mooie prijs, koop dan via www.alieenjans.nl een stukje ‘veld’ voor € 7,50. Je doet dan automatisch mee met de lotingen op 15 september, 1 oktober en natuurlijk de Grote Alie en Jans Loterij op zondag 10-10-10 tijdens de feestelijke opening van het nieuwe veld 1! Ga naar de website ‘www.AlieenJans.nl’ en kijk onder het kopje ‘prijzen en sponsoren’ wat je allemaal nog kunt winnen!

HOOFDPRIJS: naar keuze een volledig rijklare SCOOTER of een REISCHEQUE ter waarde van € 1.500 te besteden bij Het Frankrijkshuis aan bijvoorbeeld leuke wintersport. Binnenkort kun je de scooter bewonderen in het clubhuis!

Met een stevige poot,

Alie en Jans