Overpeinzing van de Voorzitter

9-9-2010

Woensdagmiddag is door honderden mensen afscheid genomen van vader en supporter Geert-Jan Wijers. Uit de aangrijpende verhalen van familieleden en vrienden werd duidelijk welke bijzondere rol Geert-Jan in hun leven en dat van vele anderen heeft gespeeld. Vele leden, ook jeugdleden, van Alliance waren aanwezig bij de uitvaart. In de teams was eerder al stilgestaan bij het verlies.

Ik ben trots op onze bescheiden maar belangrijke rol die onze (jeugd) leden, coaches en begeleiders hebben gespeeld in de dagen voorafgaand aan en tijdens dit afscheid. Ook realiseer ik mij dat er in de komende weken nog meer van ons zal worden gevraagd. Het is hartverwarmend om te zien dat er binnen onze vereniging, ook na een periode van sterke ledengroei, en tussen alle organisatie en hockeywedstrijden door, ruimte is voor ménsen.
Erik Jan Verhulst