Sponsorborrel

Nieuws afbeelding 15-9-2010

De sponsorcommissie van MHC Alliance nodigt graag sponsors en potentiële sponsors uit voor de eerste Alliance Sponsorborrel van dit seizoen.   Als locatie hebben wij voor deze gelegenheid het clubhuis gekozen. Deze sponsorborrel staat namelijk in het teken van de start van het nieuwe hockeyseizoen. Met gepaste trots zullen wij op donderdag 23 september ook het nieuwe waterveld aan u tonen. Verder zal Dick Nugteren, Manager van de Alliance Hockey Academy inzicht geven in hoe Alliance haar jeugdleden wil ontwikkelen en stimuleren, welke keyfactoren daarbij van belang zijn en wat sponsoring daarin kan betekenen.

Wilt u s.v.p. vóór 20 september a.s. laten weten of wij op uw komst mogen rekenen? U kunt zich aan- of afmelden via [email protected] . Mocht u mensen weten die geïnteresseerd zijn om sponsor te worden van Alliance, dan verzoeken we u vriendelijk deze uitnodiging aan hen door te sturen.

Graag tot ziens bij Alliance op donderdag 23 september, om 20.00 uur!
Alliance Sponsorcommissie