10 10 10 FEESTELIJKE SPECTACULAIRE OPENING WATERVELD!

Nieuws afbeelding 7-10-2010

spectaculaire opening speciale gasten Alliancers voor Alliance Heren1 - Kievieten 1 op Veld 1

Zondag aanstaande wordt het waterveld officieel, feestelijk en spectaculair geopend. Onze speciale gasten, Johan Wakkie, voorzitter van de KNHB en Toan Tan, District Manager Kennemerland ABN AMRO, arriveren in een helicopter die om 12.00 uur precies landt...op Alliance. Hierna volgt een officieel gedeelte met een ludiek randje en een openingsdemonstratie. Ondertussen kunnen de allerkleinsten zich uitleven op een springkussen, kan iedereen een ritje op een rodeostier maken, kan iedereen die sterk genoeg is meedoen aan de zitzakgooiwedstrijd (en kans maken op en mooie ABNAMRO zitzak), Heren 1 speelt op veld 1, er is muziek, er zijn bitterballen en bubbels worden de hoofdprijswinnaars in de Alie en Jans actie bekend gemaakt. Je kan de hele dag nog loten kopen en kans maken op de geweldige prijzen!!!

kortom: KOM ALLEMAAL!!!!

AANVANG 12.00 UUR PRECIES! (maar kom iets eerder anders mis je wat!)

12.00 landing helicopter op veld 3

· welkomstwoord door de voorzitter Erik Jan Verhulst

· gevolgd door Toan Tan, District Manager Kennemerland ABN AMRO

· waarna Johan Wakkie, voorzitter van de KNHB

· officiële openingshandeling door Johan Wakkie

· toasten op het nieuwe veld

· mini-demonstratie op veld 1 door E-leden en JC1

· funvlucht door helicopter

· ABNAMRO ZITZAKgooiwedstrijd

14.45 ALLIANCE HEREN 1 - KIEVIETEN HEREN 1 OP VELD 1

· Trekking in de Alie en Jans loterij

· Verloting van de hoofdprijzen !!!

16.00 MUZIEK , vanaf 16.00 uur

· springkussen (de hele dag!)

· Rodeostier (de hele dag!)
TOT ZONDAG!