Hockey & Trainingen

Cursus begeleider Jongste Jeugd

Nieuws afbeelding 26-11-2010

Alliance heeft te maken met een sterke toename van het aantal Jongste Jeugd teams in de E, F en Dierentuin categorie. Deze teams worden meestal gecoacht/ begeleid door op dit vlak relatief onervaren ouders. Op verzoek van velen van deze ouders organiseren wij als vereniging voor deze coaches en begeleiders, maar ook de ouders van deze jonge spelers, een opleidingsavond. De Cursus Begeleider Jongste Jeugd geeft je handvatten bij de organisatie van alle activiteiten in en om het veld. Concreet betekent het dat je te horen krijgt over opstellingen, tactiek, spelregels en clubregels. En leert je een wedstrijd als spelbegeleider te leiden.

Wij nodigen jullie van harte uit op woensdag 1 december a.s. om 20:00 uur in de bovenzaal van ons clubhuis. De cursus wordt gegeven door onze eigen AHA Manager Dick Nugteren.

Hoe kun je je aanmelden voor deze cursus?

Als coach/begeleider kun je inloggen op de site met je eigen lidnummer en wachtwoord (ben je die kwijt, stuur dan een mail naar [email protected]). Ouders kunnen zich aanmelden onder de inloggegevens van hun kind. Na het inloggen kom je op de persoonlijke pagina terecht en als je iets naar beneden scrollt staat onder Evenementen deze Cursus aangegeven, het enige dat je hoeft te doen is op aan- of afmelden te klikken. We vernemen het ook graag als je niet aanwezig kunt zijn op deze cursus.

We gaan ervan uit dat een ieder het belang hiervan in ziet en dat we jullie dus in grote getalen mogen ontvangen op woensdag 1 december om 20:00 uur.