Zaalhockey

MB1 Zaal naar Landskampioenschap

Nieuws afbeelding 8-2-2011 Na 3 ongelooflijk spannende wedstrijden, gaat Meisjes B1 door naar het landelijk kampioenschap op 12 en 13 februari in Arnhem. Uitslagen:
Alliance - Rood Wit: 2-1
Alliance - Pinoke: 3-2
Alliance - Hurley: 3-3
Rood Wit werd tweede, Hurley derde en Pinoke vierde in de poule.

Meiden en begeleiding; geweldig gefeliciteerd, het is een fantastische prestatie. Geniet volgende week van je wedstrijden in de top van Nederland en breng veel mooie ervaringen meer terug naar Alliance! We rekenen natuurlijk op veel publiek.

Want:

Komend weekend 12/13 februari vinden de Landskampioenschappen plaats in Sportcomplex Valkenhuizen te Arnhem.

Op zaterdag 12 februari speelt ons MB1 team de volgende wedstrijden;

Tijd                         Teams

11:15                       Alliance MB1 – Rotterdam MB1

13:30                      Union MB1 Alliance MB1

Daarna wordt ’s middags nog de wedstrijd voor de 5e en 6e plaats gespeeld. Op zondag 13 februari wordt er verder gestreden voor de 3e en 4e plaats en natuurlijk de finale. Dus afhankelijk van het verloop van de wedstrijden speelt ons Alliance MB1 team hopelijk zondag in de finale.

De speelsters voelen zich natuurlijk erg gesteund als er veel supporters van Alliance hun komen aanmoedigen.