Zaalhockey

ZAAL- JC2 KAMPIOEN !!!

Nieuws afbeelding 18-2-2011 De jongens van zaal C2 zijn afgelopen weekend  kampioen geworden. Onder leiding van coach Pieter Delsman werden zij 1e in de poule met 10x winst en 2 x gelijkspel.
Op deze laatste zaaldag moesten zij een spannende dubbele wedstrijd tegen HBS JC2 spelen. In het bijzijn van veel enthousiaste ouders en familie, eindigde de eerste wedstrijd met een gelijkspel 2-2. De tweede wedstrijd gingen de jongens helemaal los en versloegen hun tegenstander met 4-1. Als afsluiting een laatste wedstrijd tegen de kikkers, die met 8-4 gewonnen werd. Op de foto inde bijlage de winnaars Alliance JC2 met 32 punten en tegenstander Kikkers die met 3 punten laatsten werden.
Tim, Laurens, Tobias, Jonas, Michiel, Tijn, Daan , Hidde en Abel,  Fantastisch mannen!! Bijlage