Tafeltennis competitie

Nieuws afbeelding 19-3-2011

Zeer binnenkort krijgen wij in het clubhuis een tafeltennistafel welke ons aangeboden wordt door de KNHB. Als enige voorwaarde stellen zij dat er een soort van competitie gespeeld wordt. Er zijn 5 categorieën waar uit elke categorie een winnaar komt die dan op een landelijke finale-dag in AHOY gaat strijden om de titel :

BESTE HOCKEYENDE TAFELTENNISSER

Deze dag is op 8 mei in AHOY Rotterdam, details volgen nog.

De categorieën  zijn als volgt onderverdeeld:

• Senioren 18+ ( man/vrouw)
  • Jongens A/B
  • Meisjes A/B
  • Jongens C/D
  • Meisjes C/D
Dus als je mee wilt doen en op 8 mei beschikbaar bent, geef je dan zo snel mogelijk op. Ga naar de website van Alliance en login met je lidnummer en wachtwoord. Ga naar Mijn Alliance - Evenementen en klk op 'aanmelden' (kijk gelijk ff wie er van je team ook nog meer meedoet....) In april gaan we de wedstrijden organiseren waaruit dan de winnaars komen. Dus nogmaals als je het leuk vind om mee te doen EN op 8 mei beschikbaar bent geef je dan voor 31 maart op.

We zoeken ook nog mensen die de competitie willen gaan begeleiden. Je kan je opgeven op het volgende e-mail adres : [email protected]

Hoop op veel reacties,

met vriendelijke groet, Bernard Manshande.