VAN DE VOORZITTER, ERIK JAN VERHULST

11-8-2008

Beste Alliancers,

Even een kort berichtje aan al degenen die inmiddels weer terug zijn van vakantie en zich klaarmaken voor een nieuw hockeyseizoen. Gehockeyd wordt er al weer op de club: de voorbereidingen zijn al weer in volle gang. Dames 1 is afgelopen weekend samen met MA1 op kamp geweest op een mooie plek in Nederland (Otterloo).

Vorige week konden we nog genieten op onze accommodaties van de jeugd hockeykampen, georganiseerd door Sportways. Ik weet dat iedereen daar heerlijke sportieve dagen heeft meegemaakt en nog wat heeft opgestoken ook!

Ook aan de bestuurskant van de vereniging wordt weer hard gewerkt. Zo verwachten wij binnenkort van de Sponsor Commissie groot nieuws, dat zij uitgebreid met jullie zullen delen. Afgelopen zaterdag vond de eerste bijeenkomst plaats in het kader van wat we noemen ‘Alliance 2.0’. De KNHB organiseerde met het bestuur een workshop over de toekomst van onze vereniging. Daarbij zijn naast het bestuur een tiental (breed samengestelde) Alliancers uitgenodigd geweest. Dit was zeker niet de laatste bijeenkomst en dus zullen in de toekomst nog meer leden, betrokkenen en vrijwilligers de kans krijgen hun steentje bij te dragen aan de gedachtevorming. De bijeenkomst van zaterdag jl. was bijzonder vruchtbaar en verhelderend.

In de komende weken zien we elkaar weer vaker op de club.... en ondertussen blijven we onze Oranje-hockeyteams op de voet volgen

Erik Jan Verhulst