Shinty D1 – Alliance D1 : 1-3

Nieuws afbeelding 29-3-2011

Ik heb het vrij druk de laatste tijd. Vandaar dat er weinig uit de pen vloeide. Geen tijd, maar eigenlijk ook geen inspiratie. En ik was er met mijn kop niet bij. Dat bleek ook maar weer eens afgelopen zondag.   Nadat ik zaterdag die apenkoppen van Dames 1 nog heel wijselijk een mail had gestuurd, dat ze absoluut niet moesten vergeten de klok een uur vooruit te zetten, was ik zondag een uur te vroeg. Zo’n Iphone is een handig ding, maar hij moet niet zelf gaan nadenken. Dat doe ik wel. Een uur voorruit, huppakee, das ook weer gedaan! En de volgende ochtend bleek, dat die verdomde Iphone dat zelf ook doet, die klok een uur voorruit! Daar zat ik dan, op shinty, een uur te vroeg! Gezellig cluppie hoor, daar niet van, maar in principe ga ik er niet voor de lol heen! Enfin, Sandra was gelukkig ook iets eerder, en die lacht vaak om mijn grappen, dus das dan ook wel weer een pleister op de wonden.

Oh ja, voor ik het vergeet! Hebben jullie Mies nog gezien de laatste tijd!   Die ziet er goed uit man! Niet normaal! Twee weken geleden, tegen HBS   kreeg ze een bal tegen haar kop! 28 hechtingen!

Lijkt wel of het nooit gebeurd is… ongelooflijk! Dinsdag gaat ze geloof ik alweer   een poging wagen op het veld! Zou toch top zijn, als die er op zondag zo stiekem eentje in drukt! Hier keepertje…. Die zag je niet aankomen, hahaha…. Of wel! Wat doet die bal daar dan….. zo in het netje?

En dan Shinty! Daar ging het toch om in dit verslag! Wat ik al zei, daar ga je niet voor je lol heen op zondag. Nogmaals, leuk cluppie hoor, maar als het niet had gehoeven, dan was ik niet gegaan! De zon scheen, dat is in ieder geval iets! En we wonnen met 3-1. Dat is ook altijd fijn! En ik denk eerlijk gezegd dat we volgend jaar niet naar Shinty hoeven. Want als je na een wedstrijd of veertien nog steeds geen punten hebt, dan wordt het mijn inziens wel lastig hoor, dus dat is ook oke!  Je kan je afvragen, wat weet die Wieger er nu van… maar zo zie ik het wel! Kan me niet schelen wat ze zeggen!

Aanstaande   zondag spelen we tegen Voordaan. Moeten we wel uit een ander vaatje tappen!  Dat is een goed ploegje! Dan kunnen we wel wat hulp gebruiken! Is een goed ploegje hoor, of had ik dat al gezegd? Vorige keer behoorlijk op de broek gehad! Neem   je toeter mee, dat zou lachen zijn. En brul gewoon eens iets. Van mijn part roep je “Hup Alliance”, het is niet echt creatief, maar dat maakt ons niet uit! Laat je horen! Cool dat je komt!

Oh trouwens. Heeft iedereen zijn zoon of dochter al ingeschreven voor de clinic van Dames 1? Moet je doen hoor. Wordt oergezellig, en nuttig ook! Ben er zelf ook, en ik zeg het niet graag over mezelf, maar als er iemand truc-jes kan met bal en stick, dan ben ik het wel! In ieder geval tot zondag, dan doe ik geen trucs, maar de dames van 1 des te meer!

Hoi,

Wieger