Hockey & Trainingen

KAROL VERTREKT ALS COACH VAN HEREN 1

Nieuws afbeelding 7-4-2011

Wij betreuren het jullie te moeten informeren dat Karol Sniezek afgelopen zondag, direct na het verlies tegen Kieviten, heeft besloten zijn functie als trainer/coach van Heren 1 per direct neer te leggen. Belangrijkste reden hiervoor is dat hij zichzelf onvoldoende in staat acht het team uit de degradatiezone te halen. Het heeft hem ongelofelijk veel moeite gekost om deze beslissing te nemen, maar heeft het belang van de club boven zijn eigen belang gesteld. Wij waarderen dit enorm. Karol is een hockeydier pur sang en is 24/7 bezig geweest met het team. Zijn overige werkzaamheden voor de club zal hij gelukkig vol enthousiasme blijven uitvoeren.