De Kievieten H1 - Alliance H1 4-1

Nieuws afbeelding 6-4-2011
Een op papier weer hele belangrijke wedstrijd. Een wedstrijd om degradatie te voorkomen.Met als enige doel dat we drie punten mee zouden nemen naar huis, begonnen we scherp aan de wedstrijd. De eerste kansen waren voor ons, een schot van Floris ging maar net naast, een bal van Maarten ging voorlangs waarbij niemand hem aanraakte en een backhandschot van Koen die de keeper knap tegenhield . Echter was het Kievieten die als eerste een doelpunt wist te maken, met een mooie sleep in de linker bovenhoek. Vlak voor rust was het de gelegeheidspit Bas die een strafbal wist te veroorzaken. Zoals ook tegen Alecto wist Maarten deze te verzilveren. Uitslag 1-1 met rust.

Na rust werd er gelijk tegen gescoord waardoor we tegen een achterstand aan keken. Nog geen 5 min later was het weer raak 3-1 voor Kievieten. Vanaf dat moment moesten we alles op alles zetten om de drie punten nog mee naar huis te nemen. Dit tevergeefs want door alle aanvalen vielen er ook gaten achterin. Met nog 15 min te spelen vloog ook de 4-1 er in, waardoor alle koppen een beetje gingen hangen. Met nog acht wedstrijden te gaan kunnen we makkelijk in de 1 e klasse blijven. Echter moeten we wel alles op alles zetten om punten te gaan pakken. Ik heb er dan ook vertrouwen in dat dit de volgende week wel gaat lukken.
H1