Kennemer Lyceum zamelt oude hockeyspullen in !

Nieuws afbeelding 14-4-2011

In de zomervakantie 2011 zal er een meisjesteam van het Kennemer Lyceum naar Zuid Afrika gaan om deel te nemen aan een U18 internationaal hockeytoernooi.
Op 2 toernooivrije dagen gaat het team naar de townships van Kaapstad om daar hockeyclinics te geven aan de Zuid Afrikaanse jeugd.
De komende periode willen wij spullen inzamelen om uit te delen aan de kinderen daar, voorafgaand aan de clinic.

Graag zouden wij jullie hulp inschakelen;
Wanneer hockeysticks, -schoenen, legards, ballen, broekjes   en rokjes niet meer gebruikt worden, vragen wij u deze aan ons beschikbaar te stellen. De spullen kunnen op de onderstaande dagen op de club ingeleverd worden:

April; zaterdag 16, zondag 17, zaterdag 23, zondag 24, maandag 25.
Mei; zaterdag 7, zondag 8, zaterdag 14, zondag 15, zaterdag 21, zondag 22.

Op deze dagen staat bij de ingang van het clubhuis een container klaar om uw spullen in te deponeren.

Namens het Kennemer Lyceum hockeyteam alvast enorm bedankt!