Alliance H1 - Groen Geel H1

Nieuws afbeelding 10-5-2011

Alliance – Groen Geel   5 - 0 : Ook deze wedstrijd was erg van belang voor de degradatie. Groen geel staat 5 punten voor op ons. Er zijn nog vier wedstrijden te gaan inclusief deze. Bij winst sluiten we weer aan en komen we dichter bij om in de eerste klasse te blijven. De eerste helft ging het eigenlijk van onze kant moeizaam. Er werden wat kansen gecreerd, maar niet een kwam echt in de buurt van een doelpunt. In de rust zijn we even goed wakkergeschud, waardoor we vol zelfvertrouwen de tweede helft in gingen. Het was dan al gelijk raak door een doelpunt van Boeters. Niet veel later vielen de 2-0 en de 3-0. Omdat het allemaal lekker liep voorin bleven we grote kansen creeren waardoor er meer doelpenten in het verschiet lagen. Met de 4-0 van Koopmans en een mooie val van Geert werd het uiteindelijk 5-0. Een prima middag hockey en door het verlies van de directe tegenstanders, hebben we goede zaken gedaan.