headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto
 
Heel Alliance !!

Inleveren Keepermaterialen

Nieuws afbeelding 2-6-2011

Het hockeyseizoen zit er weer op en de materiaalcommissie wil graag de uitgeleende keeperspullen controleren en innemen.

De vaste keepers kunnen de spullen in eigen beheer houden en per mail doorgeven of er onderdelen vervangen moeten worden ( [email protected]). Hiervoor zal dan een afspraak gemaakt worden.

De volgende data zijn gepland voor het inleveren van de materialen voor alle teams:

Maandag 6 juni van 19.30 - 21.30 uur

Dinsdag 7 juni 19.30 - 21.30 uur

Graag zien wij jullie op deze tijden in de bovenzaal van het clubhuis. Ben je verhinderd, stuur dan een vervanger die de tas wel op deze tijden kan inleveren.

Laat de tas niet zomaar ergens in het clubhuis achter, wij registreren namelijk de inname!

Zorg dat vóór het inleveren van de tassen de persoonlijke bezittingen eruit gehaald zijn. Willen jullie de materialen zo schoon mogelijk inleveren en ook het zand uit de tassen verwijderen. Dit scheelt de materiaalcommissie veel tijd bij de inname van de 120 tassen!   Alvast hartelijk dank voor de medewerking.

Bij de aanvang van het nieuwe seizoen worden de tassen opnieuw uitgereikt. Deze data zullen op de site gepubliceerd worden.