Inleveren Keepermaterialen
2-6-2011Het hockeyseizoen zit er weer op en de materiaalcommissie wil graag de uitgeleende keeperspullen controleren en innemen.
De vaste keepers kunnen de spullen in
eigen beheer houden en per mail doorgeven of er onderdelen vervangen moeten worden
(
[email protected]).
Hiervoor zal dan een afspraak gemaakt
worden.
De volgende data zijn gepland voor het
inleveren van de materialen voor alle teams:
Maandag 6 juni van 19.30 - 21.30 uur
Dinsdag 7 juni 19.30 - 21.30 uur
Graag zien wij jullie op deze tijden
in de bovenzaal van het clubhuis. Ben je verhinderd, stuur dan een vervanger die
de tas wel op deze tijden kan inleveren.
Laat de tas niet zomaar ergens in het
clubhuis achter, wij registreren namelijk de inname!
Zorg dat vóór het inleveren van de
tassen de persoonlijke bezittingen eruit gehaald zijn. Willen jullie de
materialen zo schoon mogelijk inleveren en ook het zand uit de tassen
verwijderen. Dit scheelt de materiaalcommissie veel tijd bij de inname van de
120 tassen!
Alvast hartelijk dank voor
de medewerking.
Bij de aanvang van het nieuwe seizoen worden de tassen opnieuw uitgereikt. Deze data zullen op de site gepubliceerd worden.