Alliance zoekt een enthousiaste website beheerder

Nieuws afbeelding 14-6-2011 Wekelijks een paar artikeltjes plaatsen, wat foto's laden, een verslagje redigeren, of enthousiaste berichten overnemen en plaatsen op onze website !?! Dat is t werk van onze website beheerder.
Alliance zoekt :

Een enthousiast lid die zich graag wil inzetten 'achter de schermen van onze club'...voor 2-3 uur per week !!!!!

Je bent samen met de LISA-commissie verantwoordelijk voor ons online-verenigingssysteem en je hebt alle vrijheid om de website te beheren voor onze vereniging. Ben je al een beetje thuis in de CMS-omgeving dan hebben wij een prachtig plekje voor je vrij in onze commissie. Geen ervaring met CMS ? Geen probleem, wij helpen je om deze op te doen. Je zit bovenop het nieuws van Alliance en hebt zelfs invloed over de wijze waarop dit wordt gedistribueerd via de site, Twitter, Facebook, LinkedIn en Hyves.....Al met al een prachtige OnLine Media uitdaging.

De LISA-commissie beheert de Alliance-systemen, de Website en onze nieuwe NarrowCasting Schermen (v.a. 1 september)
Heb je interesse of wil je meer weten ? Mail dan met [email protected] of bel ons op 0653492170.