Hockey & Trainingen

Gezocht: Coordinator voor Bitjes & Nopjes

1-8-2011

Voetbalvereniging RCH en hockeyvereniging MHC Alliance uit Heemstede zijn voor een uniek samenwerkingsproject op zoek naar een:

Sportcoördinator (m/v)
(4 uur per week)

Bitjes & Nopjes is een innovatief sportproject voor 5-7 jarigen en bestaat uit een breed spectrum aan bewegingsvormen waarbij hockey, voetbal en plezier centraal staan.

Door op 5- jarige leeftijd op een positieve, uitdagende en leuke manier kennis te maken met voetbal en hockey, fungeert Bitjes & Nopjes als springplank naar een sportieve toekomst.

Tijdens wekelijkse lessen wordt aan essentiële sportvaardigheden gewerkt. Kinderen leren de verschillende bewegingen en technieken van voetbal en hockey door speelse oefenvormen die speciaal voor deze leeftijdsgroep zijn samengesteld.

Doel van de functie:

De sportcoördinator organiseert het sportprogramma van Bitjes & Nopjes. Hij/zij geeft leiding aan de trainers, begeleidt stagiaires en onderhoudt nauw contact met de algemeen coördinatoren van RCH en MHC Alliance.

Belangrijkste taken:

- Op basis van het sportplan voorbereiden en uitvoeren van de sportprogramma’s
- Instrueren en begeleiden van een of enkele sportinstructeur(s) en stagiaire(s)

Functie eisen:
- MBO werk- en denkniveau
- Diploma ALO, CIOS of ROC Sport & Bewegen of trainersdiploma KNVB of KNHB
- Ruime kennis van en affiniteit met hockey en/of voetbal
- In bezit van rijbewijs en eigen vervoer
- Woonachtig in de nabijheid van Heemstede
- In overleg mogelijk op maandag, woensdag of zondag

De kerncompetenties klantgericht opereren, professioneel handelen, plannen en organiseren zijn vereist voor deze functie.

Arbeidsvoorwaarden:

Gepaste financiële vergoeding en kledingpakket.

Interesse?

Reageren op deze functie kan tot en met medio september 2011. Voor nadere informatie kan je je wenden tot Michael van Zijtveld, telefoon 06-28121897.

Een schriftelijke sollicitatie inclusief CV en motivatie kan je mailen naar [email protected] onder vermelding van de functienaam.