WIL JIJ NIET VERRAST WORDEN ??!!!

Nieuws afbeelding 24-8-2008
" Kom je op de club..... is je trainingstijd veranderd...... " Zorg dat je mailadres en telefoonnummer in EMMA bekend zijn voor de club, dan kunnen we je echt bereiken !!! Lees ook deze tips eens:
Tip 1: Wil je weten wie er speelt? Raadpleeg "Wedstrijden quicklinks" hier rechts op de homepage! Tip 2: Wil je op de hoogte blijven van afgelaste wedstrijden voor jouw team ? Vul dan je mobiele nummer in op je persoonlijke EMMA-pagina! Tip 3: Wil je weten wie er uit jouw buurt gelijktijdig met je trainen (handig om te poulen)?
Kijk eens bij de Locator hier links boven op de website!

Richard Kuipers

21-8-2008 @ 23:52:32 |Dit is echt handig L)