Evenementencommissie zoekt versterking!

Nieuws afbeelding 16-9-2011
De evenementencommissie organiseert elke seizoen één of meerdere evenementen voor elke categorie. De commissie bestaat uit een groep gezellige vrouwen die elk een of meer van die activiteiten voor de rekening neemt. Meestal doen we dat in setjes van 2 personen.

Ook al zijn we de gezelligste commissie van Alliance, ook bij ons stromen er wel eens leden uit. Daarom hebben we nu een paar vacatures. Heb je zin om iets voor de club te doen en spreekt het opzetten van een evenement(je) je wel aan, reageer dan direct! De activiteiten waarvoor we nu mensen zoeken zijn:
-Sinterklaasfeest
-Ouder/Kind-toernooi
-Galadiner A-jeugd
-Schoolhockeytoernooi
-F-feest
-Jongste Jeugddag
Als je een mailtje stuurt naar [email protected] dan nemen we contact met je op en kunnen we informatie uitwisselen en kun je beslissen of het iets voor je is.

We hopen tot snel!
Marije Kronenberg en Saskia Endlich