Winst bij Meisjes A1!!!

Nieuws afbeelding 25-9-2011
Gisteren heeft Meisjes A1 een goed resultaat behaald! Hoewel tijdens de eerste twee wedstrijden het spel van MA1 nog niet zoals gepland verliep, met als resultaat slechts één punt, werd gisteren winst geboekt.

Afgelopen zaterdag 24 september stond met rood omcirkeld in de agenda: er moest gewonnen worden van Pinoké om zicht te houden op een plek  in de Interdistrics-competitie (IDC).

Onder nazomerse omstandigheden en met ruim honderd man publiek werd er gedurende de hele wedstrijd fel gestreden en goed gespeeld. Met als eindresultaat na 70 minuten een  2 : 1-winst. Deze punten gaan in de tas en de IDC-plek is weer in zicht.

Dames, gefeleciteerd met deze goede prestatie en nu de klus afmaken in de komende twee wedstrijden!

Dick Nugteren