Dames 1: derde winst op een rij!!

Nieuws afbeelding 29-9-2011
Afgelopen zondag speelde Dames I tegen Almere tijdens de derde wedstrijd van de competitie. De eerste helft was volledig en compleet voor onze Dames I; Almere kwam in dit deel gewoon niet voor.

De ruststand was 1-0. Kansen creĆ«ren was geen probleem, helaas lukte afmaken maar eenmaal. Hieruit moet Almere in de rust moed hebben geput want bij een kleine achterstand is alles nog mogelijk.

Goede verdediging
De tweede helft van de wedstrijd verschoof het initiatief dan ook naar Almere. Dit leidde tot meerdere strafcorners waaruit gelukkig niet werd gescoord. Dit kwam mede door de goede organisatie van de verdedigende strafcorner. Met nog tien minuten op de klok hockede Alliance met samengeknepen billen wat angstig naar het slot. Maar eind, goed al goed: de 1-0 bleef staan.

Zucht van verlichting
Er ging een diepe zucht van verlichting door de spelersgroep, de begeleiding en het publiek, want de punten waren binnen. Dames, gefeliciteerd! Negen punten uit drie wedstrijden is gewoon goed! Op naar de volgende wedstrijd en veel succes toegewenst.

Dick Nugteren