Nooit meer met koude voeten langs de lijn!

Nieuws afbeelding 2-10-2011
Geef je op voor een van de scheidsrechterscursussen!

Het fluiten van de wedstrijd van je zoon of dochter is leuk en zorgt voor meer betrokkenheid. Haal daarom je kaart op een van de scheidsrechterscursussen in oktober.

Hoe vaak moet je fluiten?
Ouders worden alleen ingedeeld bij wedstrijden van uw eigen kind(eren). Je fluit daarnaast maximaal twee andere wedstrijden per seizoen tenzij je aangeeft vaker beschikbaar te zijn. Mocht je een hoger niveau als scheidsrechter ambiëren of ook andere teams willen fluiten, dan kun je dat ook bij ons aangeven.

Je kaart halen in één of twee avonden
Op 10 en 17 oktober vindt een scheidsrechterscursus plaats in het clubgebouw. Deze start om 19.30 en duurt tot 22.00 uur. De tweede avond wordt afgesloten met een examen.

Op 11 oktober organiseren we een eenmalige cursus die slechts één avond duurt, inclusief examen. Deze avond is in principe voor spelende seniorleden, maar wie op 10 en/of 17 oktober verhinderd is, kan deze avond ook deelnemen. Bij deze cursus is kennis van het hockeyspel wel vereist.

Geef je op door ons een mail te sturen.

Tot op de cursus!

De Arbitragecommissie

Hans Roerink

4-10-2011 @ 09:12:30 |veel makkelijker kan ze t ons niet maken !