D1 & H1 + The Dansant

Nieuws afbeelding 10-11-2011

Op zondag 13 november spelen Dames 1 en heren 1 thuiswedstrijden. Onze dames en heren kunnen de aanmoediging en support heel goed gebruiken: Dames 1 omdat ze zo ontzettend graag bovenaan willen komen te staan en heren 1 omdat ze zo hard werken om een stevige positie in de eerste klasse te  bemachtigen.

Het wordt een mooie zonnige herfstdag, de barbemanning zorgt voor zelfgemaakte snert, broodjes beenham en saté zodat niemand met een lege maag hoeft te juichen   langs de lijn.

Na de wedstrijd gaat DJ Imre Winkel er een gezellig feest van maken met lekkere muziek.

Kom dus allemaal voor een gezellige zondagmiddag naar Alliance!

Programma zondag a.s.:

12.45      Dames 1 - Gooische Dames 1