Marga Gerichhausen benoemd tot Lid van Verdienste!

Nieuws afbeelding 24-11-2011 Woensdagavond is op de Algemene Ledenvergadering Marga Gerichhausen benoemd tot Lid van Verdienste van de vereniging. Marga is afgetreden als lid van het bestuur, na zes intensieve jaren, waarvan de laatste drie jaar in de rol van secretaris. Marga begon haar Alliance loopbaan binnen de arbitrage commissie. Ze werd al snel gevraagd als bestuurslid. In haar bestuursjaren was zij lid van het dagelijks bestuur van Alliance en was zij direct betrokken bij alle beslissingen die we de afgelopen jaren hebben genomen. Marga is een Alliancer in hart en nieren en haar kennende, zal zij zeker betrokken blijven bij de vereniging. Het bestuur feliciteert Marga met haar benoeming tot Lid van Verdienste en dankt haar namens de hele club voor haar inzet, betrokkenheid, wijsheid en kameraadschap in de afgelopen jaren.

Namens het bestuur,
Erik Jan Verhulst, voorzitter