Vrijwilligers voor de Wedstrijdtafel gezocht!

Nieuws afbeelding 10-9-2021
De wedstrijdtafel heeft op zaterdag de rol van gastvrouw/heer van Alliance voor bezoekende teams. Ook voor de thuisspelers ben je voor diverse zaken het aanspreekpunt. Het is een centrale plek op de club waar je helpt het wedstrijdschema soepel te laten verlopen.

We zijn dringend op zoek naar aanvulling van de poule. Hoe meer mensen we hebben hoe beter we het kunnen verdelen en eenvoudiger we kunnen plannen. Het is een leuke manier om je in te zetten voor de vereniging waarvoor je geen hockey ervaring nodig hebt.

De werkzaamheden zijn overzichtelijk. Teams melden zich bij de wedstrijdtafel en worden verwezen naar het juiste veld. Scheidsrechters komen langs voor een hesje en eventueel een fluit als iemand is vergeten. We zijn het eerste aanspreekpunt voor bezoekende teams. Plakken af en toe een pleister, delen een paracetamol uit en weten waar het ijs voor blessures ligt. We houden in de gaten dat wedstrijden op tijd beginnen en starten de sproeiprocedure voor de watervelden. En het is vooral ook heel gezellig.

Het idee is dat we de poule zo groot maken dat iedereen een paar keer per jaar wordt ingezet. Een shift duurt ongeveer 2,5 uur en kan jezelf inplannen.  De tijden zijn van 08.00-10.30, 10.30-13.00, 13.00 tot 15.30 en van 15.30 tot 18.00. Het is goed te combineren met de thuiswedstrijden van de kinderen.

Lijkt het je ook leuk een steentje bij te dragen? Kom zaterdag langs voor een kletspraatje. Mail naar [email protected] om je aan te melden. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Nienke de Beer
Coördinator Wedstrijdtafel