Hockey & Trainingen

Herfstkampioenen en regio selectie succes voor Alliance spelers

Nieuws afbeelding 24-10-2021
Na de vakantie zijn de jeugdteams door de KNHB in nieuwe poules ingedeeld. De nieuwe wedstrijdprogramma's zijn in de app en op de website te vinden.

De eindstand van de poules van voor de vakantie betekende voor een aantal Alliance teams dat ze 'herfstkampioen' zijn geworden. Van harte proficiat met dit resultaat!

Meisjes A6
5e klasse > 4e klasse
Meisje D1
1e klasse > 1e klasse
Jongens B3
4e klasse > 3e klasse
Jongens A1
Landelijke suptopklasse > Super A
Jongens D4
3e klasse > 2e klasse

Afgelopen weken hebben ook een aantal spelers selectie gedaan voor de verschillende vertegenwoordigende elftallen van de KNHB. Met gepaste trots kunnen wij melden dat er de volgende spelers de (wedstrijd) selecties hebben gehaald:
  • Selectie west U15: Arthur de Kok
  • Selectie midden Hollands U14: Stijn Reijsoo & Thomas Hafkenscheid
Van harte proficiat met deze prestatie. De selectie is gestart met de DOD (District Ontmoetings Dag) op Kampong en we wensen jullie veel succes.