Even voorstellen: de BARCOMMISSIE - Nick Brugman draagt over aan Shira Gimes

Nieuws afbeelding 11-11-2021
Het nieuwe hockeyseizoen is al weer even bezig en tot nu toe lijkt het op sportief vlak en qua gezelligheid gelukkig weer op een normaal seizoen. Hoewel we de beperkingen van de corona maatregelen wel zien toenemen. De Barcommissie heeft goede moed en heel veel zin om er een leuk jaar van te maken en nodigt iedereen uit om langs te komen voor koffie, thee, tosti, bier, wijn en avond hap!
Achter de bar en in de keuken zien we naast een paar bekende gezichten ook veel nieuwe medewerkers. De weekenden zijn weer lekker druk en de eerste events staan op de agenda.

In de Barcommissie zijn er een aantal veranderingen. Zo heeft Nick Brugman zijn voorzitterschap beëindigd en heeft Shira Gimes het stokje sinds afgelopen herfstvakantie van hem overgenomen. Shira draait al heel wat jaren mee als lid van de Barcommissie en zij brengt dus naast haar enthousiasme ook veel ervaring mee. Sinds afgelopen donderdag zijn Martine Verhagen en Suzanne Antonisse als enthousiaste nieuwe leden in de Barcommissie begonnen. Hartelijk welkom, we zijn blij met jullie komst!

We willen Nick heel hartelijk bedanken voor al zijn inzet. Hij nam ruim twee geleden de voorzitter rol op zich nadat hij al een paar jaar barhoofd was. Voor zijn introductie destijds, klik hier
Afgelopen twee jaar was door de beperkingen niet de gemakkelijkste periode en onder zijn enthousiast voorzitterschap heeft de barcommissie een goed steentje kunnen bijdragen aan de continuïteit op de club in deze tijd.

Wij hopen - ondanks alle nieuwe corona-maatregelen - op een mooi, sportief en gezellig hockeyseizoen. De bar is een belangrijk onderdeel van de vereniging, we zien jullie graag!

Met sportieve en gezellige groet,
De Barcommissie,
Robert, Astrid, Martine, Suzanne en Shira.

Op de foto van links naar rechts:
Martine Verhagen, Shira Gimes, Robert Hannema, Astrid Rutgers, Suzanne Antonisse en Nick Brugman.

Hestia de Vries

12-11-2021 @ 19:24:07 |Helden!