Even voorstellen: Wouter Mijnsbergen, TM Keepers en TM Tophockey Jongens

Nieuws afbeelding 23-11-2022
Hoi allen, mijn naam is Wouter Mijnsbergen, 30 jaar, en sinds twee jaar woon ik in het mooie Heemstede samen met mijn vriendin Iris (speelt in D3), op loopafstand van Alliance.

Ooit ben ik mijn hockey carrière begonnen bij hockeyclub Castricum, eerst als spits, later als keeper. Na de gehele jeugdopleiding te hebben doorlopen, ben ik 2 seizoenen uitgekomen als 1ste keeper voor H1 Castricum. Na het oplopen van een hoofdblessure, ben ik gestopt met keepen, en ben ik via via 10 jaar geleden begonnen bij Alliance als keeperstrainer. Na één jaar keeperstrainer te zijn geweest bij Alliance, zijn later mijn werkzaamheden iets uitgebreid en ben ik ook begonnen met het coachen en trainen van selectie en opleidingsteams in de meisjeslijn. Na wat jaren bij Alliance als trainer en coach (en één wedstrijd bij H1 als keeper), ben ik even weggeweest om mij verder te ontwikkelen als (keepers)trainer bij andere clubs.

In 2019 ben ik gevraagd om terug te keren bij Alliance, ditmaal in de jongenslijn en als keeperstrainer.

Dit seizoen 2022-2023, ben ik Technisch Manager tophockey jongens, ik Technisch Manager keepers, keeperstrainer, en assistent trainer/coach van Heren 1 Alliance. Wat inhoud dat ik zo’n 6 dagen te vinden ben op de club. Naast al deze functies bij Alliance, werk ik ‘overdag’ - halve dagen en nachten zoals mijn collega’s zeggen ;-) - nog 32 uur voor Etos in de Supply Chain. Al met al een fikse werkweek. Vooral de combinatie van logistieke problemen op de dag en ’s avonds lekker actief bezig zijn met mijn hobby, geeft mij veel voldoening.

Mocht je vragen hebben, en/of; ideeën, tips, spreek mij dan vooral eens aan langs de lijn op zaterdag. Ben vaak wel in voor een dubbele espresso.

Groet, Wouter

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.