Commissies

Brainstorm avond over het Jongste Jeugd beleid op 1 feb en 6 feb

Nieuws afbeelding 27-1-2023
Kom naar de open brainstorm avond op 1 februari over het Jongste Jeugd beleid van Alliance (Dierentuin t/m O10). De Jongste Jeugd commissie werkt aan het beleid en goede communicatie voor alle activiteiten rondom het hockey van de kinderen.

Op de brainstorm avond van 1 februari willen we met elkaar in gesprek over het Jongste Jeugd beleid. Wat zijn de verwachtingen van de trainingen? Wat is de rol van de ouders? Welke begeleiding hebben ouders nodig? Wat verwachten de ouders van de communicatie binnen de club? etc.

De commissie heet je welkom op woensdag 1 februari 20u in het clubhuis.

Er is ook een online bijeenkomst met dezelfde agenda. Deze is op maandagavond 6 februari. Aanmelden hiervoor kan via [email protected]. Na aanmelding krijgt u hiervoor een ZOOM link.

Met sportieve groet,
Jongste Jeugd Commissie

Maarten Bouwhuis, Marjolein van Hooijdonk, Nils van Calder, Joost Tolboom.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.