Alliance ruimt op - Landelijke Opschoondag zaterdag 18 maart

Nieuws afbeelding 16-3-2023
Vorige week is de campagne "Samen houden we Heemstede schoon” gestart, lees hier meer (link). Aanstaande zaterdag is het alweer de 21e Landelijke Opschoondag. Samen met vrienden, familie, buren en collega’s steken we de handen uit de mouwen, en maken we onze straten, parken, pleintjes, vijvers en grachten schoon. Doe je mee?

Als een van de grootste hockeyclubs in Nederland vinden we het belangrijk dat we een duurzame club zijn. Daarom willen we onder andere een schoon clubterrein en een schone omgeving en daar ook de aandacht op vestigen.

Op zaterdag 18 maart vindt weer de opruimactie plaats die georganiseerd wordt door de Duurzaamheidscommissie in samenwerking met Foundation The Wave, Plastic Smart Sport Clubs (link). Daar betrekken we onze jeugdleden bij om het bewustzijn aan de volgende generatie door te geven. Zaterdag spelen meiden van MO12-7 en MO12-8 en de jongens van JO12-4 en JO10-2 zwart thuis en gaan daarna aan de slag.

Rond 11.30 zal op de club na een officiële aftrap door wethouder Anneke Grummel het opruimen van start gaan. Laten we het net als voorgaande keer weer tot een succes maken!

Jorrit Croon van H1 Bloemendaal en Tijn Hazen van H1 Alliance steunen deze actie, zie korte video: https://youtube.com/shorts/3utWLn_rg10

Vind je dit een goed initiatief en wil je dit ook in je eigen omgeving doen? De gemeente roept inwoners van Heemstede op om op zaterdag 18 maart naar Plein1 aan het Julianaplein te komen. Van 10 tot 15 uur worden er grijpers uitgedeeld voor het oprapen van zwerfafval in jouw buurt.

Met opgeruimde groet,
de Duurzaamheidscommissie

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.