Hockey & Trainingen

Proeftraining bij MHC Alliance - Maak kennis met hockey

Nieuws afbeelding 26-3-2023
Ben je tussen de 6 en 9 jaar oud en lijkt hockey je leuk maar twijfel je nog? Of heb je al eerder gespeeld en wil je ervaren hoe hockeyen op Alliance is?

Lees je dit terwijl je al lid bent van Alliance en weet je iemand die dit leuk lijkt? Geeft het door! Heb je een vriend of vriendin die je graag kennis wil laten maken met onze leuke sport en club? Geef het door! Of een klasgenootje die goed kan ballen op het schoolplein? Geef het door!

Lijkt het je leuk om mee te doen, meld je dan nu aan voor onze Jongste Jeugd proeftrainingen op vrijdag 14 en 21 april. Van 16:30 tot 17:30 uur zullen onze trainers je kennis laten maken met het hockeyspel en onze mooie club. Er zijn geen kosten aan verbonden en je verplicht je verder tot niets.

Aanmelden kan per e-mail naar [email protected]. Doe dit op tijd, het liefst voor 7 april.
Vermeld in de e-mail je:
- voor- & achternaam
- geboortedatum
- telefoonnummer
- gewenste datum proeftraining, beide mag ook.

We zien je graag op het veld!

Met sportieve groet,
Claire van Diemen
Bestuurslid Breedtehockey

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.