Hockey & Trainingen

Gezocht: nieuwe leden Fithockey op woensdagochtend

Nieuws afbeelding 21-5-2023 Voor onze oudste categorie Fithockey zoeken we aanvulling. Alliance heeft een enthousiaste groep leden die elke woensdagochtend samenkomen voor beweging en gezelligheid.

Fithockey is een teamsport voor senioren (mannen en vrouwen) en wordt gespeeld op het hockeykunstgrasveld. In een team spelen we bij Alliance wordt gespeeld met een grote licht bal en een plastic lichte unistick in plaats van een knots zoals dat ook wel bij andere verenigingen gebeurt. Hierdoor is het gemakkelijk en veilig spelen en ervaar je wel de hockeybeleving. Het plezier en bewegen staan voorop en hockeyervaring is niet nodig. Het tempo ligt laag en er is begeleiding vanuit Alliance. De leeftijd varieert van 65 tot 85.

Gymnastische en trainingsoefeningen worden afgesloten met een onderling wedstrijdje bij voldoende aanwezigen. Daarna is er gezellig samenzijn met koffie en wat lekkers.

Ken je buren, ouders, grootouders die dit leuk zouden vinden? Kom vrijblijvend langs op woensdagochtend om 10.30.

Neem contact op met fithockeyer Rolf Alker via 0653773350 of stuur een mail naar [email protected].

Je kan ook altijd met mij contact opnemen via [email protected].

Met sportieve groet
Olivier van Nieuwenhuizen
Bestuurslid Senioren

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.