Hockey & Trainingen

MO14-1 wint Holland Elite U14 Tournament 2023

Nieuws afbeelding 29-5-2023
MO14-1 heeft het 3daagse Holland Elite U14 Tournament 2023 gewonnen!

Het team was uitgenodigd om aan dit toernooi in Schiedam deel te nemen. Eerst moest zaterdag nog een belangrijke competitiewedstrijd thuis tegen Naarden worden gespeeld. Na deze te hebben gewonnen hebben ze er een gezellig en succesvol weekend van gemaakt. Van zaterdag t/m maandag werden HC Schiedam, Klipper THC, Braunschweiger THC, Guildford en Armagh hockey club opgerold.
De super spannende finale werd gespeeld tegen de meiden van HC Den Bosch en eindigde in een 1-0 overwinning. Waarna de cup in ontvangst mocht worden genomen.
Superknap gedaan meiden!

Ook felicitaties aan de coaches Julian en Pien en team managers Alice, Anne Maro en Claire voor deze mooie prestatie!

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.