Hockey mee bij Alliance - we hebben nog plaats voor Jongste Jeugd en Jongens O12/O14

Nieuws afbeelding 30-5-2023
Wil je na de zomervakantie komen hockeyen bij de leukste club van Heemstede?
We hebben bij de Jongste Jeugd nog plaats voor:
  • meisjes 6, 7 en 8 jaar
  • jongens 6 en 7 jaar
Daarnaast hebben we nog enkele plaatsen vrij bij Jongens O12 (school groep 7 of groep 8) en Jongens O14 (brugklas/2e klas).

Interesse en wil je meer weten? Stuur even een berichtje naar [email protected] en we nemen meteen contact met je op.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook? Klik op de icoontje voor de nieuwsberichten en meer korte updates.
----

Wil je een indruk krijgen van wat er allemaal gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht? Oude nieuwsberichten kan je nalezen want staan allemaal nog op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.