Hockey7

De Hockey7 competitie (ook wel 'Sevens' genoemd) is vooral gericht op 35-plussers, die geen volledige reguliere competitie op de zondag willen of kunnen spelen. De wedstrijden zijn daarom eens in de twee weken op vrijdagavond. Je kan je opgeven per blok van 10 weken waarin je dan dus om de week speelt.

Je speelt op een avond twee wedstrijden van 25 minuten met zeven tegen zeven tegen een ander team. Er spelen dus meerdere teams op één locatie. Er wordt gehockeyd op een half veld zonder keeper en zonder scheidsrechters. Op Alliance spelen we in Mixed teams. Na de wedstrijd is het nog altijd lang gezellig in het clubhuis.

Wil je meer weten of je direct aanmelden? Stuur dan een mail naar [email protected].