Trimhockey

Hockey Training Trimmers

Trimhockey is bedoeld voor bijvoorbeeld ouders van hockeyende kinderen die het spel ook willen leren, of voor mensen die in het verleden gehockeyd hebben, maar dat niet meer in competitieverband willen doen.
Bij Alliance zijn er trimhockeygroepen zowel voor beginners als voor gevorderden en voor zowel recreanten als voor de meer ervaren hockeyers. Beginners kunnen bijvoorbeeld terecht op de maandagavond om de beginselen van het hockeyspel te leren of de draad na een tijd weer rustig op te pakken. De donderdagavond is meer geschikt voor degenen die in het verleden al hockey-ervaring hebben opgedaan of die de basistechnieken (zoals stoppen en slaan) beheersen.

De training
De trimhockeytrainingen bestaat uit een warming-up, inslaan en vervolgens verschillende oefeningen. De training wordt afgesloten met een onderling partijtje. Bij alles wat we doen, staat het plezier in het spel en het sociale contact centraal. Dit komt ook tot uiting tijdens de 3e helft in het clubhuis.....

3 groepen
Er zijn drie groepen trimhockeyers:
  • Een gemengde groep trimhockey voor beginners op maandagavond van 20:15 tot 21:30 uur
  • Een damesgroep op de woensdagochtend van 9.00 tot 10.30 uur
  • Een gemengde groep hockeyers op de donderdagavond van 20.30 tot 22.00 uur
Naast de trainingen doen sommige trimmers uit de donderdagavond-groep mee aan een trimmers-competitie met andere clubs uit de omgeving. Deze wedstrijden zijn meestal op de maandagavond en voor de trimmers die zich hiervoor apart hebben opgegeven. Daarnaast worden er echte trim-toernooien georganiseerd, waaraan we meedoen als er voldoende belangstelling is.

Interesse?
Liever vandaag beginnen dan morgen?
Voor informatie voor de maandagavondgroep of de woensdagochtend damesgroep, stuur een mail naar [email protected]. Beheers je de basistechnieken en kies je voor de donderdagavond dan kan je mailen naar [email protected]. Als er voldoende vrije plaatsen zijn, kun je drie keer vrijblijvend meetrainen waarna je kunt besluiten of je lid wilt worden. Om je direct in te schrijven kan je op deze website klikken op "onze club" - "lidmaatschap”.