Alliance en haar sponsoren
Mixed Hockey Club Alliance uit Heemstede, opgericht in 1927, is één van de grootste en snelst groeiende hockeyclubs van Nederland met een sterke regionale binding. Met bijna 1700 leden heeft de vereniging ook nationale uitstraling. Door haar sportieve prestaties, continue investeringen en professionele organisatie zoals de opleidingsprogramma's voor de jeugd (Alliance Hockey Academy), activiteiten voor de senioren, veteranen, professionele trainers, uitstekende velden en vele evenementen is er sprake van een al maar groeiende belangstelling voor Alliance.

Alliance is er trots op dat ABN AMRO als hoofdsponsor haar naam heeft verbonden aan de club. Daarnaast hebben ca. 60 organisaties zich als sponsor aan Alliance verbonden. Van oudsher zien we veel sponsoren die een persoonlijke band hebben met de club. We zien een toenemende belangstelling van niet-clubgebonden sponsoren die op basis van de doelgroep een commercieel besluit hebben genomen zich als sponsor aan de club te verbinden. Wij werken nauw samen met onze sponsoren om ervoor te zorgen dat er een grote tevredenheid en continuïteit ontstaat. Het actief betrekken van de sponsoren bij de activiteiten en de evenementen van Alliance vinden wij belangrijk.

Wekelijks genieten onze leden en hun familieleden, vrienden en bekenden van een van de best geoutilleerde hockeyaccommodaties van Nederland. De club beschikt over een prachtig clubhuis en zes kunstgrasvelden. Hockey is de snelst groeiende sport in Nederland. Het niveau van het Nederlandse hockey ligt hoog. Ook internationaal gezien. De media besteden steeds meer aandacht aan de Hoofdklasse competities en aan de aansprekende prestaties van onze nationale hockey teams. Mede daarom kiezen steeds meer toonaangevende bedrijven, landelijk en lokaal, de hockeysport als platform voor hun zakelijke communicatie. Samen met onze sponsoren zetten wij als Sponsorcommissie met heel veel plezier onze schouders onder onze fantastische hockeyclub!

We vertellen u graag over de mogelijkheden om zich aan Alliance te verbinden.

Interesse? Mail dan naar [email protected]