C-Paastoernooi programma

Het Alliance Paastoernooieitjes

Doen jullie mee met ons PAASTOERNOOI? Het wordt gehouden op zondag 5 april op MHC Alliance te Heemstede.Onze 3 watervelden, 2 zandvelden, funveld (half zandveld)  en ruime moderne clubhuis bieden ons de mogelijkheid om veel teams te ontvangen. Het hele toernooi staat natuurlijk in het teken van Pasen! Naast hockeywedstrijden zullen er dan ook paas-fun wedstrijden gehouden worden op het funveld, waar alle teams aan mee zullen doen.

Wij kunnen maximaal 24 teams van verschillend niveaus ontvangen en de teams zullen op sterkte worden ingedeeld. Deelname kost euro 260 euro (voor 11 spelers & 2 begeleiders) – voor extra spelers zijn de kosten 20 euro p.p..

Hiervoor krijgen jullie een compleet verzorgd toernooi incl. rijke lunch, heerlijke barbecue, fruit tussendoor, funveld, te gek hockeycadeau en natuurlijk zullen de paaseieren niet ontbreken.

Worden jullie kampioen in jullie poule?? Heeft jouw team zich het leukst uitgedost?? Kom maar op en laat zien wat jullie kunnen.... !! Voor elke categorie hebben wij mooie prijzen om uit te reiken!!

Het programma:

• 9.00 – 10.00 uur:        Ontvangst
  • 10.00 – 12.00 uur:      Wedstrijden
  • 12.00 – 13.00 uur:      Lunch
  • 13.00 – 17.00 uur:      Wedstrijden
  • vanaf 17.30 uur          Barbecue
  • gevolgd door de prijsuitreiking.

Einde toernooi  +/-19.00 uur

In het toernooiboekje zullen de begeleiders uitgebreid geïnformeerd worden over de gang van zaken tijdens het toernooi. Lees het boekje goed door voor aanvang van het toernooi want alle belangrijke zaken staan hier vermeld.

Leuk? Nog niet aangemeld?

Stuur dan je aanmelding naar [email protected]