Workshop voor clubscheidsrechters

woensdag 17 april 2024   |   19:30 - 21:00   |   Velden Alliance
Beste clubscheidsrechters van Alliance; wij nodigen jullie van harte uit voor onze workshop over positionering op het veld, georganiseerd door de Arbitragecommissie. Wanneer? Woensdag 17 april van 19:30 - 21:00 op veld 4.

Het thema van deze workshop is:

Verliefd op de zijlijn?
Het belang van positionering.

Als scheidsrechter wil je dat een wedstrijd zo goed mogelijk verloopt. Dat al jouw beslissingen kloppen en de teams een sportieve, eerlijke en leuke wedstrijd hebben. De juiste plek kiezen op het veld kan je daar enorm bij helpen. Maar hoe weet je waar die goede plek is?

Ontdek hoe je jezelf optimaal kunt positioneren om het spel nauwkeurig te volgen en belangrijke beslissingen te nemen. Leer van ervaren scheidsrechters en krijg praktische tips om je positie te verbeteren en je zelfvertrouwen te vergroten. Of je nu net begint of al jaren ervaring hebt, deze workshop biedt waardevolle inzichten die je direct kunt toepassen op het veld.

Neem een fluitje mee en sportieve schoenen. Verbeter je vaardigheden als scheidsrechter door mee te doen. Je kan je inschrijven door het sturen van een e-mail naar: [email protected].

Met sportieve groet,
de arbitrage commissie