Topdrukte aanstaande zondag op Alliance (19/02)

Nieuws afbeelding 16-2-2012 Terwijl in het Zuiden de feestneuzen worden opgezet, wordt op Alliance komende zondag een complete competitieronde in de 18+ senioren-competitie afgewerkt.
De altijd energieke seniorencommissie organiseert (op verzoek van de KNHB) voor 30 teams de wedstrijden op ons complex. Deze speeldag komt in plaats van de speeldag op 29 april. Met hulp van een aantal vrijwilligers (en weergoden) hopen we de bezoekende teams een prettige dag te bezorgen. Er wordt gespeeld van 10.00 tot 16.00 uur.
Team Niels heeft de voorraden van het clubhuis weer aangevuld en komende zondag staat de wintersoep warm en het bier koud.
Om 11.30 spelen de Alliance teams Dames 2 en 4 en Heren 5 tegelijk.
Mocht u al weer hockeykriebels voelen, kom dan gerust even langs om onze teams aan te moedigen!