Bestuurstafel

Kom je ook?

Nieuws afbeelding 16-11-2015 Aanstaande donderdagavond ben je van harte welkom om met het bestuur van gedachten te wisselen op de Algemene Ledenvergadering. Deze avond staat in het teken van alle bestuursportefeuilles (Financiƫn, Top, Breedte, Algemene Zaken). M.a.w. genoeg zaken die ons allemaal raken. Alle bestuursleden horen graag jullie vragen opmerkingen, teneinde die mee te nemen in het komende jaar. Het belooft een leuke en interessante avond te worden, dus kom gewoon!
Wil je de vergaderstukken al vast lezen? Log dan in op de website met je lidnummer en wachtwoord en ga naar Club>Documenten>ALV19-11-15.
De inloop start om 19:30 en om 20:00 start de vergadering. Het bestuur nodigt je van harte uit.

Marije Vermeulen

16-11-2015 @ 16:55:44 |Uiteraard..!