Toernooien

Alliance JD1 wint sterk D toernooi van Bloemendaal

Nieuws afbeelding 15-5-2016 JD1 heeft het zeer sterk bezette D toernooi van HC Bloemendaal gewonnen. Er werd gewonnen van Den Bosch en HBS, waarna gelijk gespeeld werd tegen Rotterdam.
Hierna werd de cruciale wedstrijd tegen Pinoké met 2-1 gewonnen. Omdat in de laatste wedstrijd ook met 2-0 gewonnen werd van Bloemendaal JD1, werd de JD1 kampioen.
Jongens en coaches Stijn Hazen en Frank Jan Koppenol enorm gefeliciteerd!

Xavier von Grumbkow

15-5-2016 @ 13:39:04 |Periodekampioen, Toernooi kampioen what's next? Gefeliciteerd mannen wederom een fantastische prestatie👏🏻👊🏻💪🏻🏆

Frank-Jan Koppenol

15-5-2016 @ 20:26:39 |Bedankt Jasper en Karol. JD1 is een team dat zelfsturend is door jullie trainingen/coachings van het afgelopen jaar!